פתרונות e-Commerce בהתאמה אישית

רוצים לדעת מה זה eCommerce וכיצד עושים מזה כסף? רוצים לדעת יותר על האפשרויות העומדות לרשותכם למטרות שיווק אתרי eCommerce? זה הזמן לדעת הכול על פתרונות השירות הממתינים לכם אצלנו בתחום המסחר האלקטרוני?

תוכן עניינים

זירת המסחר האלקטרוני היא אחת מזירות המסחר המשגשגות ביותר בעולם ועל פי הערכות שונות היקפה נאמד במספר דו ספרתי של מיליוני דולרים מדי יום! אם גם אתם רוצים לדעת יותר על תחום המסחר האלקטרוני ועל הדרכים השונות שיאפשרו לכם להפוך כל אתר מכירות לאתר "שובר קופות", הגעתם למקום הנכון

מה זה ecommerce?

eCommerce או מסחר אלקטרוני בתרגום מילולי לעברית, הוא תחום רחב היקף הכולל בתוכו את כל סוגי האתרים המאפשרים מכירה מקוונת של כל מוצר או שירות אפשרי.

הפעילות בתחום זה מתאפשרת באמצעות הקמת אתר מכירות מקוון והפעלתו במתכונת של אחד משלושת סוגי אתרי המסחר האלקטרוני הבאים:

  • אתרי B2C – הגדרה כוללת לכל סוגי האתרים בהם מתבצעות עסקאות רכישה ישירות על ידי קהל הגולשים פרטי.
  • אתרי B2B – הגדרה כוללת לכל סוגי האתרים בהם מתקיימות עסקאות מקוונות בין שני גופים עסקיים.
  • אתרי C2C – הגדרה כוללת לכל סוגי המשמשים כמתווכים בין גופים מסחריים לבין קהל הגולשים, דוגמת: אתרי מכירות קבוצתיות ואתרים של תאגידי ענק בתחום המסחר האלקטרוני כגון: אמזון ו-איביי.

בכל אתר מכירות מקוון, ואין זה משנה לאיזה סוג אתרי מסחר אלקטרוני הוא משויך, קיימת חשיבות רבה להימצאותם של פתרונות eCommerce בהתאמה אישית גם בהיבט התפעולי – תחזוקתי של האתר וגם בהיבט השיווקי – קידומי של האתר. אצלנו בחברת בונובו מרקטינג, תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות שירות המיועדים למטרות שיווק אתרי מסחר אלקטרוני מכל סוג ובכל סדר גודל.

שיווק אתרי מסחר אלקטרוני – מהיכן מתחילים?

שיווק דיגיטלי באינטרנט מחייב ידע, ניסיון והיכרות מעמיקה עם כל סוגי הפלטפורמות השונות המיועדות לצורך כך, וביניהן: מערכת הפרסום המובנית של גוגל, מערכות הפרסום הממומן של פייסבוק ואינסטגרם, תחום הקידום האורגני (SEO) במנועי החיפוש, תחום הפרסום ברשת באמצעות תוכן שיווקי ורכישת שטחי פרסום ופלטפורמות שיווקיות נוספות העומדות לרשותכם ברשת.

בדומה להליכי שיווק דיגיטלי של כל אתר אינטרנט אחר שאינו מיועד למטרות מסחר ברשת, גם שיווק דיגיטלי לאתרי eCommerce חייב להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מקדימים כגון: אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר, נראות האתר, היררכיית העמודים באתר, האצת מהירות טעינה של דפי האתר, התאמה רספונסיבית של האתר לסביבת המובייל ופרמטרים נוספים שחשוב שייבדקו בטרם תחילת הפעילות השיווקית.

כמו כן, חשוב ומומלץ להגדיר ולפלח באופן הממוקד ביותר את קהלי היעד הרלוונטיים לכם ולאפיין ככל הניתן את הרגלי הגלישה שלהם ברחבי הרשת.

קידום אתרי איקומרס לעומת אתרים רגילים

קידום אתרי מסחר אלקטרוני בגוגל, אומנם זהה, אך באותה נשימה גם שונה, מהליך קידום של אתרים רגילים במנוע החיפוש. הליך הקידום זהה במטרותיו (תוצאות חיפוש מיטביות) ושונה באופן השגת המטרה.

בהליך קידום אתר תדמית, מחקר מילות המפתח מתמקד במספר רחב של ביטויים ומילים הרלוונטיים לחיפוש אתרים בתחום הכללי של האתר המקודם, ואילו בקידום אתרי איקומרס, מחקר מילות המפתח עוסק באיתור ביטוי זנב ארוך באמצעותם הגולש ממקד את פעולת החיפוש, לדוגמא: במקרים בהם אתר המכירות עוסק בהשכרת מדפסות לעסקים, אין טעם להתחרות על ביטויי חיפוש כגון: מדפסת ביתית או מדפסות אלא למקד את החיפוש בביטויי זנב ארוך, כגון: השכרת מדפסות לעסקים בתל אביב (או בכל עיר אחרת).

לפיכך, קידום אתרי איקומרס חייב להיות מבוסס על קידום עשרות ולעיתים גם מאות ביטוי זנב ארוך ספציפיים שכל אחד מהם הוא בעל רלוונטיות גבוהה לתחום המוצר/שירות המשווק באתר המכירות.

דבר נוסף המבדיל בין קידום אתרי איקומרס לעומת אתרים רגילים הוא השימוש ב-גוגל שופינג שהוא למעשה כלי שיווקי המיועד אך ורק למטרות קידום של אתרי מכירות. גוגל שופינג הוא כלי שיווקי חדש יחסית של גוגל (הושק בישראל בסוף 2018) והוא נחשב לאחד מכלי השיווק העוצמתיים ביותר למטרות קידום ממומן בגוגל.

רוצים לדעת יותר על ההבדלים בין קידום אתרי איקומרס לעומת קידום אתרים רגילים?
לחצו כאן וצרו קשר עוד היום עם מומחי ה-SEO של חברת בונובו מרקטינג.

פרסום חוצה פלטפורמות

שיווק דיגיטלי של אתרי איקומרס, מיושם באמצעות כל פלטפורמה אפשרית העומדת לרשותכם (בהתאם למסגרת תקציב השיווק עליו נרחיב בהמשך), כאשר בין יתר הפלטפורמות השיווקיות – פרסומיות המותאמות לצורך כך ניתן למצוא את:

  1. קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC) בגוגל – הפלטפורמה הבסיסית והחשובה ביותר למטרות קידום אתרי איקומרס.
  2. גוגל שופינג – פלטפורמה חדשה יחסית המסייעת להגברת תנועת הגולשים לאתרי מכירות ברשת.
  3. ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות – פלטפורמה הכרחית נוספת לשיווק דיגיטלי של אתרי איקומרס ממתינה לכם בתחום ה-SOCAIL MEDIA המקיף בתוכו את כל סוגי הרשתות החברתיות הפופולאריות, לרבות, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד.
  4. קמפיין רשת ממוקד – רכישת שטחי פרסום באתרים פופולאריים ו/או אתרי נישה המותאמים לסוג המוצר/שירות אותו אתם משווקים, מהווה אמצעי שיווקי יעיל להגברת הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת ולמטרות קידומו ושיווקו של אתר המכירות.
  5. פרסום באמצעות תוכן שיווקי – מערכות פרסום כגון: טאבולה ו-אאוטבריין, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לפרסום אתר המכירות באמצעות תוכן שיווקי רב ערך ברחבי רשת האינטרנט.
  6. תפעול קמפיינים וניוזלטרים באמצעות מערכות EMAIL – מערכות דואר אלקטרוני להפצת מסרים שיווקיים, מהוות אמצעי יעיל למטרות שיווק דיגיטלי ישיר במידה ונעשה בהן שימוש מושכל המאפשר שמירה על קשר רציף עם קהל הלקוחות הרלוונטי לגביכם.

השימוש בכל אחד מהפלטפורמות המופיעות לעיל, חייב להיעשות בהתאם לנתונים סטטיסטיים מדויקים ומפולחים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לשימוש במערכות המיועדות לצורך כך, כאשר אחת מהמערכות היא הדור הרביעי של ה-גוגל אנליטיקס. מערכת זו, מאפשרת להיחשף למגוון רחב של מדדים בנוגע לפעולות הגלישה באתר.

כמו כן, קיימת חשיבות רבה לביצוע פעולות מקדמות "המרה" וביניהן פעולות RE-MARKETING (שיווק מחדש) לגולשים שכבר ביקרו באתרכם ונטשו אותו מסיבה כזו או אחרת.

תכנון מסגרת התקציב

שיווק דיגיטלי מחייב אתכם להיערכות מקדימה גם בהיבט התקציבי, כאשר תכנון מסגרת התקציב אותו אתם מייעדים לשיווק, חייב להיעשות בהתאם לתכנית שיווק סדורה ומתוכננת לפרטי פרטים.

אצלנו בחברת בונובו מרקטינג, תוכלו למצוא שירות ייעודי שמטרתו תכנון מסגרת התקציב לכל פעילות שיווקית נדרשת ברחבי הרשת.

שירות זה מוצע לכם במסגרת בניית תכנית תוכנית שיווקית המותאמת באופן הממוקד ביותר לכל אתר איקומרס באופן פרטני ובהתאמה מדויקת למאפייני האתר וקהלי היעד הרלוונטיים לגביו.

בניית תכנית שיווקית

בניית תכנית שיווקית באמצעותנו מבוססת על מספר פעולות מקדימות אותן אנו מיישמים על מנת להגדיר באופן המדויק (והניתן למדידה) את מטרות התכנית.

פעולות אלו כוללות בין היתר: טיפול נקודתי בכל מרכיבי האתר לצורך קידומו ברשת, ביצוע מחקר מילות וביטויי מפתח וקיומו של סקר שוק מקיף בנוגע לסביבת התחרות הרלוונטית לתחום עיסוקו העיקרי של האתר.

לאחר הגדרת מטרות התכנית ותכנון מסגרת התקציב, אנו פועלים בכל פלטפורמה אפשרית על מנת לקדם את אתרכם ולהפוך אותו לאתר "שובר קופות" בתחומו, וזאת במקביל לביצוע פעולות נקודתיות המיועדות לצרכי שיפור יחס המרה בכל רגע נתון.

בונובו מרקטינג מציגים: פתרונות eCommerce בהתאמה אישית

מומחי השיווק הדיגיטלי של חברתנו, מאפשרים לכם ליהנות ממעטפת שירות כוללת למטרות קידום, שיווק ופרסום אתרי איקורמס בכל תחום עסקי ובכל סדר גודל. פעילותינו המקצועית מבוססת על התאמת שירותי קצה לכל אתר מכירות בהתאם לתחום עיסוקו העיקרי ועל ההיכרות רבת השנים שלנו עם תחום השיווק בכלל ותחום השיווק הדיגיטלי בפרט.

לרשותנו, מחלקות שירות מקצועיות שכל אחת מתמחה בפלטפורמה אחרת המיועדת לצרכי שיווק דיגיטלי, החל ממחלקת SEO וקידום ממומן, דרך מחלקת SOCIAL MEDIA ועד למחלקת קריאייטיב המתמחה בייצור קמפיינים מניעים לפעולה.

היקף השירותים המוצע על ידינו בתחום השיווק הדיגיטלי לאתרי איקומרס, מאפשר גם לכם ליהנות מהמענה המקצועי, הרחב והמדויק ביותר בתחום, וכל זאת במסגרת שירות במסגרתו אנו שמים דגש על שקיפות מלאה ויחס אישי לכל לקוח.

אם גם אתם רוצים למנף את הפוטנציאל העסקי של אתר המכירות שבבעלותכם, זה הזמן ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו ולבחון עימו את כל האפשרויות הרלוונטיות עבורכם. לתיאום פגישת היכרות וקבלת ייעוץ ראשוני בנושא, אתם מוזמנים ללחוץ כאן וליצור קשר ישיר עם אחד ממומחי השיווק הדיגיטלי שלנו.

ידע הוא כוח.

כאן המקום ליהנות ממידע שימושי שיעזור לכם לעשות סדר בכל ה-do’s and don’ts הדינמיים של הג’ונגל הדיגיטלי, שמשתנה כל הזמן. הבלוג מלא במידע שימושי שהכינו לכם המומחים שלנו, קחו אותו

קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

קראו עוד

גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

קראו עוד

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור