יתרונות של קידום ושיווק בדיגיטל

תוכן עניינים

הפרסום בגוגל הוא הערוץ השיווקי הבסיסי ביותר אם לא הקריטי למען גיוס לידים לעסק.

כולנו רוצים תמיד ליהנות מתוצאות מידיות בכל מה שקשור לפרסום ושיווק בהם אנחנו משקיעים. פרסום בגוגל הוא בהחלט אפיק השיווק שעונה על הדרישה הזו. התוצאות של מסע שיווק כזה בהחלט מוביל לתוצאות מידיות. בעזרת פרסום בגוגל אנחנו יכולים להגיע אל הלקוחות הכי מדויקים שמחפשים את העסק שלנו או את השירות הספציפי אותו אנחנו מציעים. 

כדי שאכן תצליחו בדבר ותגיעו אל הלקוחות שלכם, אתם צריכים להשקיע בכיוון הנכון. זה אומר לבנות נכון את מסע הפרסום שלכם בגוגל.

פרסום בגוגל – מה זה אומר?

כל בעל עסק או נותן שירות יכולים ליהנות מהשירות שמציעה מערכת הפרסום של גוגל. פרסום כדי למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים בעזרת רשת הפרסום, זאת על ידי מודעות המוצגות בפני הגולש ומפנות אותו אל עמודי נחיתה וכמובן גם אל אתרים שונים בהתאם לשאילתת החיפוש שלהם.

כאן חשוב לחדד ולהבדיל בין אפשרויות הפרסום השונות שגוגל מציעה.

קידום ממומן – 

זהו קידום שהשיטה על בסיסה הוא עובד זוהי שיטת ה – PPC-Pay Per Click.

כלומר – המפרסם משלם רק במקרה שגולשים הקליקו על המודעה שלהם. מה שאומר כי מדובר בפרסום מבוסס תוצאות בלבד. גוגל דואגת שחשיפה של מודעה כזו תהיה מקסימלית ועל כן היא מציגה אותה בראש העמוד, לפני התוצאות האורגניות.

כך זה עובד בפועל

אז איך למעשה פועלת שיטת הפרסום של גוגל?

השיטה פועלת על בסיס של מכרז. כאשר הלקוח בא להגדיר את הקמפיין שלו, הוא בוחר את מילות המפתח הרלוונטיות עבורן הוא רוצה להציג את המודעה שלו וכן הוא מגדיר מהו המחיר המקסימלי אותו הוא מוכן לשלם עברו כל הקלקה שתגיע מצד הגולשים. בעת שגולש מחפש שאילתה כלשהי שמתאימה לשירות של המפרסם, הרי שמערכת הפרסום תחפש במאגר שלה מי מבין המפרסמים הגדיר את הפרסום שלו ככזה שיוצג בעת חיפשו של שאילתה מסוימת זו. מתקיים מכרז פנימי בין כל המפרסמים והאלגוריתם יציג בסופו של דבר את המודעות בסדר שהוא יבחר.

החישוב איזו מודעה תוצג מורכב מאיכות המודעה כמו גם מהתשלום שהמפרסם שילם עבור המודעה. ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על המחיר.

למה כדאי לפרסם בגוגל?

אנחנו עדים לכך כי חברות רבות וגדולות משקיעות בכל עת בפרסום ושיווק בגוגל. מודבר בעלויות מטורפות של מיליוני דולרים בכל שנה. הסיבה לכך היא שגוגל למעשה כיום נחשב האפיק השיווקי היחיד מסוגו שמאפשר לכל עסק או חברה להיחשף ולהגיע לקהלים חדשים תוך משיכה של הלקוחות הממוקדים בצורה ובדרך הכי רווחיים לבית העסק. כל עסק שרוצה לפרוץ קדימה ולצמוח, צריך בהחלט לשקול את אפשרות הפרסום בגוגל היות ומדובר בהזדמנות שווה במיוחד המבטיח התקדמות מטאורית של העסק. 

פרסום עם תוצאות מהירות

בניגוד לפרסום האורגני שזהו הליך ארוך ומייגע וכזה שמחייב הרבה מאוד עבודה עקבית וסבלנית, הרי שבפרסום בגוגל ניתן להשיג מיד את התוצאות הרצויות עם אישור הקמפיין. 

על כן כל עסק חדש שרוצה להתחיל מיד בכיסוי ההוצאות עם הכנסות מהירות, מומלץ כי יפנה אל קהלים חדשים וייצור לידים לעסק, של אנשים שעדיין לא מכירים אותו וכך הוא יוכל ליצור לעצמו שטף של לקוחות שיגיעו וירכשו.

חשוב להבין כי הפרסום הממומן לא מחליף את הקידום הארוגני שמבסס בצורה מסודרת את מקומו של האתר. אך תמיד מומלץ לשלב את הקידום הממומן יחד עם זה האורגני כדי ליהנות מחשיפה מידית לצד הקידום האורגני שיעבוד בינתיים בקצב שלו.

ידע הוא כוח.

כאן המקום ליהנות ממידע שימושי שיעזור לכם לעשות סדר בכל ה-do’s and don’ts הדינמיים של הג’ונגל הדיגיטלי, שמשתנה כל הזמן. הבלוג מלא במידע שימושי שהכינו לכם המומחים שלנו, קחו אותו

קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

קראו עוד

גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

קראו עוד

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור