קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

תוכן עניינים

מטרת קידום אתרי וורדפרס היא לשפר את נראותם ומיקומם בתוצאות החיפוש האורגני של מנועי החיפוש, כמו גם לגרום להם להימצא במקום הראשון. בנוסף, הקידום של אתרי וורדפרס עשוי לכלול גם שיפור ותיקונים טכניים באתר עצמו, ייעוץ בנושא תוכן ומילות מפתח, ייעוץ בנושא עיצוב וממשק משתמש וכן ייעוץ בנושא שיווק ופרסום ברשת. קידום אתרי וורדפרס יכול להיות תהליך מורכב, שדורש מקצועיות וזמן רב על מנת להשיג תוצאות אופטימליות. עם זאת, השקעה בקידום אורגני וממומן של אתר וורדפרס יכולה להבטיח שיפור מוחשי בניצול האתר ובהגעה של לקוחות פוטנציאליים.

בונובו – שנים של ניסיון בוורדפרס

אנחנו בבונובו עוסקים ומתמחים בהליכי קידום אתרי וורדפרס מזה 10 שנים, ולאורך כל התקופה הובלנו עשרות אתרים לדירוגים הטובים ביותר במנועי החיפוש.

הידע, הניסיון וההיכרות המעמיקה שלנו עם מערכות וורדפרס בכלל והליכי קידום אתרי וורדפרס בפרט, מבטיחה גם לכם את שיטת הקידום היעילה, המהירה והנכונה ביותר בתחום.

לרשותנו, מחלקת שירות מקצועית העוסקת ומתמחה אך ורק בקידום אורגני וממומן של אתרי וורדפרס במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

על מנת להבטיח לקהל לקוחותינו את הליכי הקידום הטובים ביותר לאתר הוורדפרס שלהם, אנו מתחילים את תהליך הקידום בביצוע בדיקות מקדימות הכוללות בין היתר:

  1. סביבת התחרות של האתר ברשת בהתאם לתחום עיסוקו העיקרי
  2. מיקומו הנוכחי (בטרם תחילת הליך הקידום) של האתר בגוגל
  3. איתור מילות וביטויי המפתח הרלוונטיים למטרות קידום האתר
  4. איכויות האתר ברמת הנראות והתוכן
קידום אתרי וורדפרס
גם האתר שלנו בנוי עם וורדפרס (:

קידום אתרי וורדפרס – מה חשוב לדעת?

קידום אתרים אשר נבנו באמצעות מערכת קוד פתוח מסוג WORDPRESS, היא פעולה המחייבת מתן דגש למספר פרמטרים מקדימים היכולים לעשות את ההבדל הקטן – גדול בתוצאות התהליך, וביניהם:

  • מבנה ונראות האתר – כל מחקר בתחום הרגלי הגלישה מהשנים האחרונות מעיד על כך שהגולש הממוצע מקדיש בין 3 עד 7 שניות בלבד לטובת התרשמות כללית מהאתר ולקבלת החלטה האם להמשיך בביצוע פועלות גלישה באתר או לנטוש אותו.כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לשימת דגש על מבנה ונראות האתר על מנת להבטיח לכם שהגולש יהיה מעוניין לבצע בו פעולות גלישה נוספות ולא ינטוש אותו לאחר מספר שניות.
  • מהירות טעינת האתר – בדומה לכל אתר אחר, גם אתר וורדפרס, חייב להיטען במהירות המרבית, ולכן קיימת חשיבות רבה לבדיקת מהירות אתר וורדפרס.
  • התאמה רספונסיבית – היקף פעולות הגלישה המתבצעות בכל רגע נתון מסביבת המובייל (טלפונים חכמים, טאבלטים וכו), עולה על היקף פעולות הגלישה המתבצעות ממחשבים נייחים, ולכן, קיימת חשיבות רבה להתאמת האתר לסביבת המובייל.
  • איכויות התוכן באתר- אחד מהפרמטרים המנחים את גוגל בכל הנוגע לדירוג אתרים בתוצאות החיפוש הוא איכויות התוכן המופיע באתר, ולכן, קיימת חשיבות רבה ליצירת עולמות תוכן מעניינים ורלוונטיים לתחום עיסוק האתר.

ידע הוא כוח.

כאן המקום ליהנות ממידע שימושי שיעזור לכם לעשות סדר בכל ה-do’s and don’ts הדינמיים של הג’ונגל הדיגיטלי, שמשתנה כל הזמן. הבלוג מלא במידע שימושי שהכינו לכם המומחים שלנו, קחו אותו

גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

קראו עוד

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד
בניית קישורים

המדריך המלא לבניית קישורים חיצוניים ב2024

תהליך בניית קישורים חיצוניים (backlinks) הוא מהתהליכים החשובים ביותר אשר ישיפיעו באופן מיידי על "דירוג ה-SEO" של האתר שלכם. בניית קישורים איכותית תשפיע באופן ישיר על כמות התנועה שנכנסת אליו ועל כמות ההמרות. אז עכשיו אחרי שהבנו כמה בניית קישורים היא דבר חשוב – איך באמת בונים קישורים איכותיים שיהוו בסיס קידומי (אורגני) איכותי שיחזיק לאורך זמן?

קראו עוד
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור