קידום אתר וויקס

הקמתם אתר אינטרנט באמצעות פלטפורמת WIX? זה הזמן לדעת הכול על קידום אורגני לאתרי וויקס

תוכן עניינים

WIX היא פלטפורמה מצוינת לבניית אתרים על ידי כל אחד ואחת מביניכם, וזאת לנוכח העובדה שהשימוש בה אינו מצריך ידע קודם בתחום.

מאחורי הפלטפורמה עומדת חברה ישראלית שנוסדה בשנת 2006, ונכון להיום משתמשים בה למעלה מ-170 מיליון איש ביותר מ-190 מדינות מסביב לעולם.

במהלך שנת 2020, בעקבות התפרצותו של נגיף הקורונה, חלה עלייה משמעותית בהיקף אתרי איקומרס אשר נבנו באמצעות פלטפורמת WIX, וזאת לנוכח היתרונות הרבים הנלווים לתהליך בניית אתרי WIX וביניהם: מערכת ניהול תוכן מובנית, תבניות עיצוב מובנות, הקמת אתר במהירות ללא צורך בידע קודם, וכמובן, שירות חינמי המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לבנות אתר אינטרנט מקצועי במהירות ובקלות.

קידום אורגני לאתרי וויקס

עד לפני מספר שנים, קידום אתר וויקס נחשב לאחת מהמשימות המורכבות ביותר גם עבור מקדמי אתרים מנוסים ומיומנים, וזאת לנוכח מספר בעיות עיקריות אשר אפיינו הפלטפורמה, וביניהן: התבססות על טכנולוגיית FLASH, מבנה URL בעייתי, תמיכה לקויה באתרים בשפה העברית, חוסר אפשרות להוספת תגיות ALT לתמונות ובעיות נוספות שלא אפשרו תהליך אופטימיזציה המותאם לצרכי ה-SEO הנדרשים לכל אתר אותו תרצו לקדם במנוע החיפוש של גוגל.

אומנם מאז שנת 2016, חלו שיפורים משמעותיים בפלטפורמה ורוב הבעיות תוקנו, אך הסטיגמה בנוגע לקשיים הנלווים לתהליכי קידום אורגני לאתר וויקס, כבר התבססה וגם היום חלק גדול מהמקדמים נמנעים מלקחת על עצמם פרויקטים הקשורים לקידום אתר וויקס.

בונובו – שנים של ניסיון עם וויקס

בניגוד לאחרים, אנחנו בחברת בונובו מרקטינג, מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם המחזיק באתר אינטרנט שנבנה באמצעות פלטפורמת WIX, ליהנות מהניסיון המעשי והמוכח העומד לרשותנו בכל הנוגע לקידום אתרי וויקס.

מזה 7 שנים אנו מקדמים אתרי וויקס מכל סוג ומאפשרים ללקוחותינו ליהנות מתוצאות קידום מיטביות. לאורך השנים, קידמנו בהצלחה יתרה עשרות אתרי וויקס והצלחנו להתמודד עם אתגרים מקצועיים ועם סטיגמות מופרכות לפיהן אי אפשר לקדם אתר וויקס – אנחנו הוכחנו אחרת!

מדוע אנו אוהבים לקדם אתרי וויקס?

אנחנו בחברת בונובו אוהבים אתגרים מקצועיים, ולכן אנו לא מהססים לקחת על עצמנו פרויקטים מורכבים בתחום הקידום האורגני.

בניגוד לאנשי קידום אחרים החוששים מהסטיגמה לפיה אי אפשר לקדם אתרי וויקס, אנחנו בחברת בונובו, יודעים שמדובר רק בסטיגמה ועל כך יוכלו להעיד תוצאות הקידום אותן אנו מספקים לקהל לקוחותינו.

בהרבה מובנים, קידום אורגני לתאר וויקס, הינו תהליך נוח ויעיל המתאפשר הודות לשיפורים שיושמו בפלטפורמת WIX במהלך השנים האחרונות. שיפורים אלו מספקים מגוון רחב של כלים לביצוע תהליך אופטימיזציה לאתרי וויקס מכל סוג, לרבות, אתרי איקומרס ואתרים עתירי תוכן.

ההיכרות המעמיקה שלנו עם פלטפורמת WIX, מאפשרת לנו לנהל באופן יעיל וממוקד את תהליך הקידום ולבצע כל פעולת SEO נדרשת לאורך כל שלבי הקידום.

רוצים לדעת יותר על היכולות המקצועיות שלנו בתחום קידום אורגני לאתרי וויקס? לחצו כאן וצרו קשר עם מומחי ה-SEO שלנו.

קידום אורגני לאתר וויקס

קידום אורגני של אתרי וויקס מתאפשר הודות למספר שיפורים אשר יושמו במהלך השנים האחרונות והודות למספר אלמנטים מובנים בפלטפורמת WIX , וביניהם:

  • שימוש בתבניות לצורך החלת תגיות מטא על פי נוסחא קבועה אותה ניתן להחיל על כל אחד מהעמודים באתר
  • עריכת תג תיאור של כל עמודי האתר ותכניו
  • אפשרות ממשית לקביעת מבנה ה-URL ושילוב מילות מפתח/ביטוי מפתח עיקריים
  • הגדרת Headings בעמודי האתר – פעולה המאפשרת יצירת כותרות ראשיות וכותרות משנה לצורך יצירת היררכיית תוכן
  • הגדרת תגיות Alt לכל התוכן הוויזואלי באתר
  • אפשרות ממשית לביצוע הפניות 301
  • הצפנת האתר באמצעות טכנולוגיית SSL
  • ניהול מפת אתר באופן אוטומאטי
  • אפשרות ממשית להתאמה רספונסיבית של האתר לסביבת המובייל
  • אפשרות ממשית להאצת מהירות טעינת דפי האתר באמצעות תוסף WIX TURBO

ובאמצעות כלים נוספים הקיימים במערכת הניהול המובנית של אתרי וויקס.

כיצד אנו מקדמים אתרי וויקס

בדומה לכל תהליך קידום אורגני של כל אתר אשר נבנה בקוד פתוח או סגור, גם קידום אורגני של אתר וויקס בחברת בונובו מרקטינג, מיושם במספר שלבים מקצועיים שכל אחד מהם עתיד לקדם אותנו לעבר המטרה המיוחלת: השגת תוצאות קידום מיטביות בפרק זמן סביר.

תהליך הקידום עצמו מבוסס על הניסיון רב השנים העומד לרשותנו בתחום הקידום האורגני ועל היכולות המקצועיות (המוכחות) של כל אחת מהמחלקות המקצועיות הפעולות בחברתנו, וביניהן:

מחלקת אפיון ומחקר המתמחה בעריכת מחקרי שוק ומחקרי מילות/ביטוי מפתח, מחלקת אופטימיזציה המתמחה בביצוע תהליכי אופטימיזציה מלאים לכל מבנה ותוכן האתר המקודם, מחלקת SEO המתמחה בהליכי קידום אורגני בגוגל, מחלקת קריאייטיב המתמחה ביצירת עולמות תוכן רלוונטיים לתחום עיסוקו של האתר המקודם ומחלקת תקציבאות המתמחה בניהול מסגרת התקציב הנדרש לאורך כל שלבי הקידום.

השילוב בין מחלקות השירות השונות לצד היכולת המקצועית שלנו לעקוב אחר תוצאות הקידום בכל רגע נתון (בהתאם לדו"חות סטטיסטיים אותם אנו מנפיקים ללקוח), מאפשר לנו להוביל מהלכי קידום יעילים וממוקדים.

ידע הוא כוח.

כאן המקום ליהנות ממידע שימושי שיעזור לכם לעשות סדר בכל ה-do’s and don’ts הדינמיים של הג’ונגל הדיגיטלי, שמשתנה כל הזמן. הבלוג מלא במידע שימושי שהכינו לכם המומחים שלנו, קחו אותו

קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

קראו עוד

גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

קראו עוד

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור