קידום ממומן

עם לידים לא הולכים למכולת, זה ידוע. עם לידים מדויקים ומבושלים שקל להמיר ללקוחות דווקא כן. הגיע הזמן לייצר סיסטם שיווקי חזק ומדויק שעובד בשבילכם בשביל זה אנחנו קמים בבוקר. בדיוק ההתמחות שלנו, בכל פלטפורמות הדיגיטל.

קידום ממומן בגוגל
חברת קידום אורגני

צמיחה זה לא רק תוצאות.
זה מיינדסט.

נעים להכיר אנחנו בונובו, מומחי הדיגיטל שאתם רוצים אתכם בשולחן.

בשורה התחתונה, אנחנו מייצרים לכם הזדמנויות עסקיות, ועוזרים לכם לצמוח ולהתחבר ללקוחות הבאים שלכם. איך? יש לנו את השיטות שלנו, אבל בסוף, הכל מתחיל ונגמר באקסטרה מייל. תמיד.

היכולת לספק תוצאות עקביות ויציבות דורשת אינסטינקטים חדים, ניסיון מקצועי רחב ומעמיק, ומוטיבציה פנימית לעשייה מדוייקת, להצטיין, לדלבר.
מיינדסט של צמיחה, זה מה שאנחנו מטפחים אצלנו, פנימה והחוצה.

אנו משווקים בכל הפלטפורמות המוכרות בתעשייה

סוכנות שיווק דיגיטלי

השירותים שלנו.

איך לקדם אתר בגוגל?

הרבה יותר מהר ממה שחשבתם, מי שיחפש את השירות שאתם מציעים, ימצא אתכם, באחריות.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן מוצלח זה לא ה’מה’, זה ה’איך’, וזו בדיוק ההתמחות שלנו, בכל פלטפורמות הדיגיטל.

קידום ממומן בגוגל

אנליטיקס ודאשבורדים

הדאשבורדים המתקדמים שלנו יאפשרו לכם להבין מה סטטוס הפעילות השיווקית בכל רגע נתון ואיפה אתם עומדים.

ככה אנחנו עושים את זה

1. אפיון היעדים

נגבש יחד אסטרטגיית צמיחה מאוזנת ומחוברת ליעדים העסקיים שלכם.

2. תכנון

נבנה מאפס תוכנית שיווק דיגיטלי מנצחת, בהתאמה לקהל, ליעדים, למשאבים וליתרונות היחסיים שלכם.

3. הקמות

נקים את הקמפיינים, באוריינטציה חזקה על חווית משתמש אופטימאלית לאורך המשפך וקריאייטיב חזק.

4. דיוק

נעשה אופטימיזציה שוטפת על בסיס שבועי ונדייק את הפעילות בהתאם לביצועים, עד שנכבוש את כל היעדים, ואז.. נשווה ונעלה.

תיק עבודות

הנה כמה סיפורים של לקוחות שהצליחו איתנו.

הגרפים של הלקוחות שלנו
אומרים הכל

הגרפים של הלקוחות שלנו אומרים הכל

הדאשבורדים המתקדמים שלנו יאפשרו לכם להבין מה סטטוס הפעילות השיווקית בכל רגע נתון ואיפה אתם עומדים.

קידום ממומן בגוגל

אנחנו בונובו, החברה האחרונה שלכם לקידום ממומן. אנו נעזור לכם להכנס לנבחי עולם הPPC, לעבודה משותפת ומלמדת שתעזור לכם להקפיץ את כמות הלידים והמכירות שלכם מהאתר

בונובו
בונובו

בגדול, אנחנו חברה לקידום ממומן המסייעת לעסקים וחברות בכל הגדלים כדי להגדיל את המכירות באמצעות קידום ממומן או כל ערוץ שיווקי שיחפצו בו, יש לנו את הידע והניסיון לעשות לכם סדר בבלאגן.

אנו 2 שותפים – איתי ואמיר, עתירי ניסיון, כל אחד בתחומו שלו:

איתי: קידום אורגני, אוטומציות עסקיות, שליחת ניוזלטר, ניתוח נתונים ובניית דאשבורדים

ואמיר: קידום ממומן, ניהול סושיאל ומנהל קריאטיב. ביכולתנו לעזור לכם להקים מחלקת שיווק בתוך החברה מבלי שתשב בחברה ותגבה משכורות יקרות.

הלקוחות שלנו משתפים

איתי ביג'אווי - בונובו

מיטל רואן

DivaniCenter

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

איתי ביג'אווי - בונובו

מיטל רואן

DivaniCenter

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

איתי ביג'אווי - בונובו

מיטל רואן

DivaniCenter

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

עובדים איתכם ועבורכם, צעד צעד.

רוצים לדבר? קבלו שיחת ייעוץ עוד היום

איתי ביג'אווי - בונובו

מה זה קידום ממומן? (PPC)

גלו את עולם הקידום הממומן מחברת קידום ממומן…

PPC – ראשי תיבות של PAY PER CLICK, הוא מודל פרסום שמתבסס על תשלום עבור הקלקה על מודעה. 

אתרים ומנועי חיפוש מציעים לנו את האפשרות להופיע (כמעט) בכל מקום אשר נרצה! בין אם מדובר במודעה שתוצג לאחר שמחפשים ביטוי מסויים בגוגל או במודעה שתוצג לקהל היעד הרלוונטי אלינו ברשתות החברתיות, במידה וגולש יקליק על מודעה שלנו, נשלם סכום מסויים עבור אותה הקלקה.

מחיר הקליק נקבע על ידי ניהול ״מכרז״ שמתנהל מאחורי הקלעים, בתחילת כל פרוייקט נגדיר תקציב חודשי שיקנה לנו כמות קליקים מסויימת – כמה קליקים נדרשים לקבלת פנייה או רכישה באתר? איפה להציג את המודעות שלכם ומה לכתוב בהן? תשאירו את זה לנו.

קידום ממומן בגוגל

קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

קראו עוד
קידום ממומן בגוגל

גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

קראו עוד
קידום ממומן בגוגל

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד

כדי לקדם את העסק שלכם ניתן לבחור בין 4 פלטפורמות נפוצות:

אנחנו כאן כדי להכיר אתכם, להבין את הצרכים שלכם ולעזור לכם לצמוח ולגדול. אבל הכל מתחיל בשיחה. בואו נדבר!

קידום ממומן ברשתות חברתיות זה חלק חשוב מאד באסטרטגיות שיווק דיגיטליות, המאפשר לעסקים להגיע לקהלים ממוקדים במקסימום דייקנות. פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין מציעות למפרסמים את היכולת ליצור קמפיינים מותאמים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות.
כשמשלבים זאת עם אופטימיזציה, שימוש בדאטה וניתוח מדדים המאפשרים לנו למדוד את האפקטיביות של הקמפיינים, אפשר לקבל החלטות מושכלות מבוססות נתונים ולשפר תמידית את תוצאות היעדים אותם הגדרנו מראש.

קידום ממומן בגוגל הוא שיטת שיווק דיגיטלית יעילה ביותר בשיטת תשלום לפי קליק (PPC). עסקים מציעים הצעות על מילות מפתח רלוונטיות למוצרים או לשירותים שלהם, והמודעות שלהם מופיעות בראש תוצאות החיפוש של גוגל.
באמצעות מחקר ביטויים מקיף, מחקר מתחרים, הצבת יעדים ובניית תכנית שיווק מקיפה, הכלי של גוגל הופך להיות חלק חשוב במסע הפרסום שהלקוח העתידי שלכם יעבור.

קידום ממומן בגוגל זהו תחום מומחיות אצלנו בחברה. יש לנו שיטה קפדנית מאד להביא אתכם לראש העמוד בגוגל, בעלויות תואמות לצרכים שלכם, תוך שיפור תמידי של החברי ההשקעה.

קידום ממומן בלינקדאין הוא כלי מדהים עבור משווקי B2B ו-B2C כאחד. עם בסיס המשתמשים המקצועי שלה, לינקדאין מציעה אפשרויות פרסום ממוקדות להגיע לנתונים דמוגרפיים ספציפיים, תחומי עיסוק, סוגי חברות וארגונים.

מפרסמי B2B לרוב ממנפים את לינקדאין כדי לקדם מוצרים או שירותים לעסקים, תוך התמקדות במקבלי החלטות ואנשי מקצוע בתחום מסוים.

מצד שני, פרסום B2C בלינקדאין כרוך בהגעה לקהל מקצועי רחב יותר.
בעוד שפרסום B2B בלינקדאין מכוון בדרך כלל לעסקים ולאנשי מקצוע, ניתן להתאים פרסום B2C בפלטפורמה כדי להגיע למגוון רחב יותר של צרכנים בודדים, תוך התחשבות בגורמים כמו תפקידי עבודה, תחומי עניין ודמוגרפיה.

קידום ממומן באאוטבריין או טאבולה מאפשר לעסקים לקדם את התוכן שלהם באתרים מובחרים אחרים, בעיקר בצורה של מאמרים. גישה זו משלבת פרסומות בצורה שונה משאר הפלטפורמות. ברגע שמדייקים את התוכן בפלטפורמות אלו, ניתן להעביר את הלקוח העתידי שלכם חלק במסע הפרסום מבלי שהוא ירגיש שהוא נחשף לפרסומת אלא ירגיש שהוא בכתבת תוכן שקשורה למוצר או השירות אותו אתם מספקים.

למה לעשות קידום ממומן?

קידום ממומן בגוגל

הגדלת החשיפה של המותג

קידום ממומן מאפשר לנו לתפוס מקום גבוה במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות גם אם אנחנו עדיין לא מותג חזק בשוק, ובשיווק - נראות היא הצעד הראשון.

קידום ממומן בגוגל

גדילה מיידית בתזרים העסק

באמצעות קידום ממומן תוכלו להופיע באופן מיידי בשטחים המבוקשים ביותר ברשת, בדיוק לאנשים שמחפשים את השירות שלכם, תקבלו פניות כבר מהחודש הראשון והכסף החדש לא יאחר להגיע

קידום ממומן בגוגל

עלות תועלת חד ערכית

בקלות רבה אפשר למדוד את ה-ROI מכל רכיב במשפך השיווקי, למפות את ההשקעה שלכם מול התשומות בפועל ולדייק את האסטרטגיה בהתאם.

קידום ממומן בגוגל

יכולות טירגוט מתקדמת

פניה מדויקת ברמה כירורגית לקהל היעד שלכם בערוצים בהם הוא נמצא, עם האפשרות למדוד את האפקטיביות של המהלכים בכל ערוץ, בכל שלב, באופן מובהק.

זה מה שאתם צריכים לדעת לפני שיוצאים לדרך

מה פירוש ראשי התיבות PPC?

PPC מתייחס למודל פרסום מבוסס "Pay Per Click", בו התשלום מתבצע בכל פעם שמשתמש מקליק על מודעה מקודמת. זו אחת הדרכים המקובלות לקניית תנועה לאתרים, בעיקר בקידום במנועי חיפוש כמו גוגל ודומיו.  

קידום ממומן היא שיטה מקובלת בשיווק בדיגיטל, שמטרתה היא לייצר נצחונות מהירים, למשל תנועה איכותית לאתר, למוצר או שירות של המפרסם. קידום ממומן יתבצע במגוון ערוצים כמו גוגל, פייסבוק, לינקדאין, טבולה, אאוטבריין ועוד. קידום ממומן מוצלח ומניב מצריך שילוב מנצח של טירגוט כירורגי של קהלי יעד, בחירת ביטויי מפתח רלוונטיים שמתכתבים עם היעדים העסקיים, תקציב מספק, קריאייטיב ודף נחיתה אפקטיביים ומשפך שיווקי חכם ויצירתי. 

יש הרבה סיבות טובות לשלב קידום ממומן בתמהיל השיווק של העסק שלכם. קידום ממומן יאפשר לחשוף את המוצר או השירות שלכם לקהלים חדשים בזמן קצר יחסית וכאשר הוא נעשה טוב הוא מצליח לייצר נצחונות מהירים.

הוא יתמוך ויעצים את הקידום אורגני שלכם, ויאפשר לטרגט בצורה מדויקת יחסית קהלי יעד ולבנות קהלים.

עם זאת, קידום ממומן לבדו לא מחליף את פעילות השיווק האסטרטגית, באונליין ובאופליין, לבניית מותג ויצירת העדפה לאורך זמן, אלא מהווה ערוץ משלים ועוטף.  

מודל פרסום ממומן (PPC) מאפשר לנו להחשף במקומות הכי טובים לנו ולהביא כמויות גדולות של מכירות או לידים בתקופת זמן קצרה מאוד.

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק יאפשר לכם להחשף באופן מיידי במקומות הכי מדוייקים עבורכם, לשפר את מיתוג ומיצוב העסק ויעזור לנהל משפך שיווקי מסודר אשר בניהול נכון יכול להפוך ל״מכונת לידים״ שתגדיל משמעותית את המכירות בעסק

אנחנו ממליצים להקצות למדיה 5,000 ש״ח על בסיס חודשי, אם כי מגדירים רף מינימלי של 3,000 ש״ח.

תקציב של 5,000 ש״ח בדרך כלל יאפשר לשלב כלים שונים כמו רימרגטינג, וקידום בערוצים מקבילים, ויצליח לייצר תובנות על הקהלים ואפקטיביות הקמפיין בפרק זמן יחסית קצר. ברוב המקרים, ה- ROI מהקמפיינים מהיר מאוד, כך שהסיכוי עולה על הסיכון. כדי לנהל סיכונים ולמקסם ביצועים, אנחנו מקיימים ישיבה שבועית לבקרה, איתור צווארי בקבוק, וביצוע אופטימיזציות שוטפות.   

החיסרון העיקרי בקידום הממומן הוא עלות המדיה שעלולה להיות מכבידה, ודאי בשלב הלמידה של הקמפיינים ועד שמתחילים לראות תוצאות. בנוסף, זהו ערוץ שסובל ממוניטין לא מזהיר, היות וברור לקהל היעד שלכם שהוא פוגש את המודעה בגוגל כחלק מקמפיין, ולא כי אתם מעולים במה שאתם עושים. עם זאת בעינינו היתרונות עולים על החסרונות, בהנחה שהפעילות בערוץ זה נעשית במקביל לפעילות בערוצי שיווק נוספים כמו קידום אורגני, פעילות בסושיאל ועוד. 

עובדים איתכם ועבורכם, צעד צעד.

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

איתי ביג'אווי - בונובו
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור