שופיפיי 2024 – פלטפורמה מנצחת לבניית חנות אינטרנטית

תוכן עניינים

מחפשים אחר פלטפורמה מצוינת למכירת מוצרים ושירותים באונליין? זה הזמן לדעת הכול על SHOPIFY

מבין כל הפלטפורמות המיועדות לצרכי הקמת חנויות אינטרנטיות ברשת (ויש לא מעט כאלו), שופיפיי היא הפלטפורמה הפופולאריות ביותר בישראל במהלך שנת 2020, כאשר מתחילת השנה ועד לאמצע חודש אוקטובר האחרון (10/20), הוקמו ב-שופיפיי קרוב ל-800 חנויות.

רוצים לדעת מה זה שופיפיי ומדוע יותר ויותר אנשי עסקים ישראליים בוחרים בה לצרכי הקמת חנות מכירות? המדריך שלפניכם נכתב במיוחד עבורכם.

נוכחות דיגיטלית

לפני שנעסוק ב-שופיפיי כפלטפורמה להקמת חנות אינטרנטית, אנו רוצים לדבר איתכם על חשיבותה של הנוכחות הדיגיטלית בימינו.

כידוע, רשת האינטרנט מהווה כיום את זירת המסחר המתפתחת והמשגשגת ביותר בעולם (כולל בישראל), כאשר גם נגיף הקורונה עימו מתמודד העולם בשנה האחרונה, תרם את חלקו בהאצת תהליכים העתידים להפוך את זירת המסחר המקוון לזירת המכירות הגדולה והמשמעותית ביותר בעולם.

כיום, ללא נוכחות דיגיטלית, עסקים מתקשים לבלוט בתחום העסקי בו הם פועלים, וכאשר אנו מדברים על נוכחות דיגיטלית אנו מדברים בעיקר על חנות אינטרנטית המאפשרת לעסקים השונים לשווק ולמכור את מוצריהם ושירותיהם דרך הרשת.

אתר תדמית זה אומנם נחמד וטוב, אך ללא פונקציה המאפשרת למכור דרך הרשת, עסקים רבים יתקשו להתמודד עם העולם המשתנה.

מהי שופיפיי?

שופיפיי או Shopify היא למעשה פלטפורמה אינטרנטית המיועדת לצרכי הקמת חנויות אינטרנטית על בסיס תשלום דמוי מנוי חודשיים. פלטפורמה זו, בדומה לפלטפורמות אחרות המיועדות לצרכי הקמת חנויות אינטרנטיות ברשת, מאפשרת לכל הקמעונאים והעסקים הקטנים, ליהנות ממגוון רחב של חבילות שירות במסגרתן ניתן לבנות חנות אינטרנטית המיועדת לצרכי מכירה מקוונת.

חבילות השירות של שופיפיי כוללות בין היתר: תבניות עיצוב לצורך הקמת החנות, שירות תשלומים (מערכות סליקה), שירות להקמת בסיס נתונים (דאטות), שירות לניהול לוגיסטיקה ומוצרים בחנות ומגוון רחב של כלים אינטרנטיים המיועדים למטרות שירות לקוחות וניהול משלוחים.

הסיפור שעומד מאחורי הקמתה של חברת שופיפיי הוא מעניין לא פחות מהפלטפורמה עצמה והוא מתחיל בשנת 2004, כאשר מייסדי החברה ניסו להקים חנות אינטרנטית למכירת ציוד ייעודי לחובבי סנובורד.

תוך כדי עבודות ההקמה על החנות המקוונת, המייסדים הבינו שהם לא מקבלים את הפתרונות הרצויים להם והם החליטו לבנות פלטפורמה משלהם לחנות. עם סיום העבודה על החנות המקוונת העונה לשם SNOWDEVIL, המסיידים הבינו שיש להם ביד מוצר ייעודי לפתיחת כל חנות אינטרנטית בכל תחום ובכל סדר גודל, ובחודש יוני 2006 הם השיקו את חברת שופיפיי ומאז הכול היסטוריה…

ידע הוא כוח.

כאן המקום ליהנות ממידע שימושי שיעזור לכם לעשות סדר בכל ה-do’s and don’ts הדינמיים של הג’ונגל הדיגיטלי, שמשתנה כל הזמן. הבלוג מלא במידע שימושי שהכינו לכם המומחים שלנו, קחו אותו

קידום אתרי וורדפרס

בעלי אתר וורדפרס כזה או אחר? אצלנו בבונובו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים למטרות קידום אתרי וורדפרס בדרך היעילה, המהירה והנכונה ביותר.

קראו עוד

גוגל אנליטיקס 4 – המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

בחודש אוקטובר 2020, חברת גוגל הכריזה באופן רשמי על השקת גוגל אנליטיקס 4 – הגרסה החדשה והמשופרת של יוניברסל אנליטיקס. גרסה זו מבוססת על מערכת App + Web property אותה חשפה גוגל באמצע שנת 2019, והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של הרחבות ושיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. החל מיולי 2023, הגרסא ה"ישנה" של גוגל אנליטיקס (היוניברסל) תרד מהאוויר וגוגל אנליטיקס 4 יהיה ברירת המחדל. אז על מנת להבין מהם השיפורים והיכולות של גוגל אנליטיקס דור 4, "נצלול" לרגע למושגי יסוד בסיסיים וננסה להבין מה זה גוגל אנליטיקס בכלל.

קראו עוד

כל מה שצריך לדעת על On-site SEO ו-Off-site SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, SEO הוא הנשק הסודי שלך להצלחה באינטרנט. זוהי האומנות של אופטימיזציה של תוכן האינטרנט שלך כך שיוצג בגאון בתוצאות החיפוש ויכה הדים בדיוק איפה שהקהל שלך נמצא. אם נצלול לעומקה של תורת ה-SEO נמצא שכל אלמנט באתר שלנו, ממילות מפתח ועד חווית משתמש, מכילים את המפתח להעלאת ביצועי האתר שלך, וכדאי לנו להתעסק, להעמיק ולהחכים בתחום.

קראו עוד
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח: המדריך המקיף למחקר מילות מפתח

בעוד ש-SEO מוצג לעתים קרובות כרשת מורכבת של פעולות טכניות ואלגוריתמים המשתנים ללא הרף, אנחנו כאן כדי לפשט זאת. במאמר זה ננווט במבוך של קידום מילות המפתח, ובסופו של דבר לא רק תהיה לכם הבנה ברורה של הנושא אלא גם ידע מעשי כדי לשפר את הנראות של האתר שלכם, ולהתחיל לטפס במדרגות הקידום והדירוג. 

קראו עוד
קישורים חיצוניים

מה זה קישורים חיצוניים (Backlinks) ולמה צריך אותם?

הרשת בנויה מאינספור דפים שמקושרים, לפעמים, אחד לשני ומובילים זה לזה. אבל מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שהקישורים האלה הם הרבה יותר מסימני דרך, הם כלים שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה שלא ניתנת לשיעור. איך בדיוק? תנו לנו להסביר לכם. 

קראו עוד
בניית קישורים

המדריך המלא לבניית קישורים חיצוניים ב2024

תהליך בניית קישורים חיצוניים (backlinks) הוא מהתהליכים החשובים ביותר אשר ישיפיעו באופן מיידי על "דירוג ה-SEO" של האתר שלכם. בניית קישורים איכותית תשפיע באופן ישיר על כמות התנועה שנכנסת אליו ועל כמות ההמרות. אז עכשיו אחרי שהבנו כמה בניית קישורים היא דבר חשוב – איך באמת בונים קישורים איכותיים שיהוו בסיס קידומי (אורגני) איכותי שיחזיק לאורך זמן?

קראו עוד
כאן לכל שאלה
היי 👋
אנחנו פה לעזור